23.11.14

Sata euroa kahvitteluun

Osallistuin jokin aika sitten Elämyslahjojen kampanjaan, jossa yleisöltä pyydetään ehdotuksia uusien elämyksien löytämiseksi. Kampanjassa siis pyydetään kertomaan elämyksestä ja palveluntarjoajasta, joka ei vielä ole Elämyslahjojen listoilla, mutta jonka kuuluisi sinun mielestäsi olla.

Jos ehdottamasi palveluntarjoja tekee sopimuksen Elämyslahjojen kanssa, saat ehdotuksestasi palkkioksi sadan euron lahjakortin Elämyslahjoille! Kampanja on edelleen avoinna, kannattaa siis ilmiantaa elämys, jos sellaisen tiedät! :)

Minä ehdotin Nurmeksessa toimivaa Bomba Actionia, ja hyvä tuuri kävi; he lähtivät Elämyslahjojen kanssa yhteistyöhön, ja minut palkittiin siis sadalla eurolla, jonka voisin käyttää Elämyslahjojen tarjoamaan aktiviteettiin.

Arvatkaapa huvikseen, mitä tämä herkkusuu teki.

Huomasin, että Elämyslahjojen kautta voi kaiken maailman actionin lisäksi ostaa lahjakortin Leonidas-suklaakahvilaan.
...Minä ostin sadalla eurolla sellaista :D

Tämä oli kuulkaas puhtaasti taloudellinen päätös! Ei ollenkaan tyhmä sellainen!
Tässä perusteluni: Tykkään käydä kahvilla, sekä kavereiden että Jussin kanssa. Nyt, kun minulla on sadan euron verran ostosrahaa kahvilaan, olen tavallaan säästänyt sata euroa omasta pussistani! :D

Tänäänkin olimme Jussin ja Ruun kanssa pienillä sunnuntaikahveilla.







Hyvät kakut ja kaffet taas kerran.

Ainut moite sanottavaksi paikalle on se, ettei kahvilassa ole syöttötuolia. Olisi paljon helpompaa tämän ikäisen lapsen kanssa olla kahvipöydässä, kun voisi laittaa lapsen istumaan omalle paikalleen, ja hän saisi siinä keskittyä vaikka omiin eväisiinsä.

Liekö sitten tietoinen valinta, ettei lapselliset asiakkaat ole kohderyhmää? En tiedä :)


6 kommenttia:

  1. oi nam! Senkin herkkusuu :D Ja tämmösiä kuvia ihan vaan mun kiusaks tänne pistäny :D Mut onnea tästä ihasta 100e lahjakortista :) <3 Tosi harmi, että Ruulle ei ollut syöttötuolia, iso miinus minun mielestä. Aiai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, ja varmasti heiltä on sitä kysytty, eikä olisi iso investointi... Lapsiystävällisyys on kuitenkin kauppakeskuksessa aika jees :)

      Poista
  2. Nami =)

    Mistä kohtaa löydän sen kampanjan? Ei löydyyyyyy ja saattaapi olla meikällä hyvä ehdotus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, hyvä :) Mäkin oon koettanut ehdottaa jo montaa eri juttua mut ei oo menny muut läpi kuin tuo :D

      Poista

Kiitos käynnistäsi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...